Een storing? De verwarming werkt niet of u krijgt geen warm water?

Voor u contact opneemt met de vb&t servicedesk check eerst het paneel op uw cv-ketel, doe een reset, check de stand van de mode-toets, controleer of de druk in het bereik 1,5 tot 2 bar valt (onder de 1 bar is u cv-ketel nog gevoeliger voor storingen en kan zelfs uitvallen!) en check op uw thermostaat ook of de instelling van het tapwater op 60 of 65 graden staat afgesteld. 

Is de storing dan nog niet opgelost of geeft het display een storingscode (F code) aan, raadpleeg:

 

 

https://www.feenstra.com/eerstehulpbijstoring/awb/thermoelegance-3/

Blijkt na het doorlopen van deze eerste hulp bij storing dusdanig te zijn dat u de hulp van een monteur nodig heeft, weet dat Feenstra 24/7 bereikbaar is.

Maar let op : de procedure bij Bouwinvest is dat u hiervoor moet bellen naar de vb&t servicedesk. Deze servicedesk is ook 24/7 bereikbaar en schakelt dan Feenstra in.

 

 

 

Cv-ketel bijvullen? Raadpleeg bijvoorbeeld dit filmpje 'Feenstra laat het zien in een stappenplan' :

https://youtu.be/xXMkfwmsN0g

LET OP: Bij een digitale display  voor aflezen druk stekker in stopcontact houden!  Draai de waterkraan dicht zodra u op de display leest dat 1,8 bar bereikt is. Blijkt de druk toch over de 2 bar gekomen te zijn, tap dan gelijk het teveel aan water weer af!

Hoe tap ik water af uit de cv-ketel?

Bedienings- en installatiehandleiding AWB cv-ketel ThermoElegance3

Gebruikershandleiding Com
PDF – 3,9 MB 157 downloads

Maak jouw eigen website met JouwWeb