
Nieuwkomers-tip voor oproepen lift
Behalve in de liftportalen van de parkeergarage en op de bovenste etage, zijn er naast de liftingangen twee knoppen voor het oproepen van de lift. Voor een efficiënt gebruik van de lift (lees: voorkomen onnodige wachttijden van bewoners boven of beneden u die op hetzelfde moment ook bij de lift staan te wachten c.q. onnodig oponthoud voor bewoners die al in de lift zitten) is het volgende van belang bij het oproepen van de lift:
- druk op de bovenste knop als u naar een hogere etage wilt; een lift die al onderweg is naar beneden, stopt dan niet
- druk op de onderste knop als u naar beneden wilt; een lift die al onderweg is naar boven, stopt dan niet



LET OP!




Defecte binnenlamp?
Meld een defecte binnenlamp z.s.m. aan de vb&t servidesk. Wacht hier niet mee. Zodra de tweede binnenlamp ook uitgaat dan wordt door de liftsensor in de lift om veiligheidsredenen de lift namelijk buiten bedrijf gesteld. De lift komt dan ergens op een etage tot stilstand, zonder opsluitingsgevaar overigens.
Tips om storingen te voorkomen
Bron: https://www.mitsubishi-liften.nl/nieuws/5-tips-om-liftstoringen-te-voorkomen/



Maak jouw eigen website met JouwWeb